Güven Odaklı Hizmet Anlayışı ile
40 Yıl.
40 yıllık tecrübesi, sağlam finansal yapısı, gelişmiş iş yapma kapasitesi ve yaygın dağıtım ağı ile güvenilir bir iş ortağı olan Seymenoğlu Grup, sürdürülebilir büyüme stratejisi ile faaliyet alanlarını genişletmeye ve geliştirmeye devam etmektedir. Kalite, verimlilik ve müşteri odaklılık ilkeleriyle yola çıkan Seymenoğlu Grup, müşteri taleplerini ön planda tutan yaklaşımı ile faaliyet gösterdiği sektörlerde ayrıcalıklı bir konuma sahiptir. Hedefi, orta ve uzun vadede sektörün kalıcı lideri olarak yer almak olan Seymenoğlu Grup’un diğer bir misyonu ise; hizmet verdiği sektörlerde, müşterilerine katma değeri yüksek, yenilikçi, güvenilir ürün ve çözümler sunmaktır. Bunun yanı sıra, güvenli iş ortamı yaratmaya, çalışanlarının sağlık ve güvenlik farkındalığını geliştirmeye, iş kazalarını ve yaralanmaları önleyici iyileştirmelere yönelik çalışmalar yapaya büyük bir hassasiyet gösteren Seymenoğlu Grup, tüm grup şirketlerinde emek veren çalışanlarının sağlık ve güvenlik açısından korunmasının şirket sorumluluğu olduğunun bilincindedir. Ülkeye ve çevreye duyarlılık bilinciyle üzerine düşen yükümlülükleri araştırıp, bunları en faydalı olacak şekilde yerine getiren Seymenoğlu Grup, şirket hedefleri ile toplum çıkarlarının uyum içinde olmasına özen göstermektedir. Hem müşterilerinin hem de çalışanlarının memnuniyeti ve güvenini ön planda tutarak, çözüm odaklı yaklaşımlar sergileyen Seymenoğlu Grup, köklü geçmişinden aldığı güç sayesinde yürüttüğü tüm süreçlerde yüksek kalite anlayışını ve müşteri memnuniyetini yönetim felsefesi olarak belirlemiştir. Ülkeye ve çevreye duyarlılık bilinciyle üzerine düşen yükümlülükleri araştırıp, bunları en faydalı olacak şekilde yerine getiren Seymenoğlu Grup, şirket hedefleri ile toplum çıkarlarının uyum içinde olmasına özen göstermektedir. Hem müşterilerinin hem de çalışanlarının memnuniyeti ve güvenini ön planda tutarak, çözüm odaklı yaklaşımlar sergileyen Seymenoğlu Grup, köklü geçmişinden aldığı güç sayesinde yürüttüğü tüm süreçlerde yüksek kalite anlayışını ve müşteri memnuniyetini yönetim felsefesi olarak belirlemiştir.